Naujienos

„Maisto banko“ akcijos startas „Maximoje“: „Ačiū“ prieš Velykas skambės dažniau ir garsiau

Gražiausias tradicijas sukuria ir didžiausius pokyčius atneša tikėjimas ir nuosekli veikla. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiemet jau 25-ąjį kartą prisijungia prie „Maisto banko“ organizuojamos maisto aukojimo akcijos.

154 „Maximos“ parduotuvių Lietuvos miestuose ir miesteliuose kovo 23-24 dienomis pirkėjai kviečiami prisidėti prie „Maisto banko“ akcijos ir sukurti šiltą, jaukią, sočią šv. Velykų šventę skurdžiau gyvenančioms šeimoms.

„Velykų dvasia sustiprėja, kai dėl bendro tikslo susitelkia daugybė žmonių – tūkstančiai savanorių, prekybininkų, pirkėjų. Juk šventę kuriame kiekvienas iš mūsų – net mažiausia dovana, kitiems žmonėms skirtas laikas ar paprasčiausia šypsena atneša didelius pokyčius, sutvirtina bendruomenės ryšį. Esame socialiai atsakinga įmonė, bendradarbiaujame su „Maisto banku“ nuo pat organizacijos įsikūrimo Lietuvoje, nes tikime, kad tokiu būdu prisidedame prie bendros gerovės kūrimo, galime padėti tiems, kuriems to labiausiai reikia“, – teigia bendrovės „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Šį pavasarį akcijoje dalyvauja „Maximos“ parduotuvės visoje Lietuvoje, todėl K. Meidė tikisi, kad pirkėjai jubiliejinę iniciatyvą rems taip pat aktyviai kaip ir vykusią pernai rudenį. Per 2017-ųjų spalio pabaigoje vykusią akciją pirkėjai „Maisto bankui“ paaukojo daugiau negu 153 tūkstančius įvairių produktų, kurių bendra vertė viršijo 176 tūkst. eurų. Šis rezultatas buvo vienas didžiausių iš visų Lietuvos prekybos tinklų. „Maximos“ parduotuvėse surinkti produktai buvo paskirstyti per 173 organizacijas, kuriose paramą maisto produktais gavo daugiau nei 20 tūkst. žmonių.

Per rudeninę akciją su „Maximos“ lankytojais bendravo, produktus rinko, registravo ir transportavo beveik 3400 savanorių. Ne ką mažesnis savanorių būrys prekybos tinklo parduotuvėse darbuosis ir šiemet, vadinasi, nuoširdų „ačiū“ pirkėjai girdės garsiau ir dažniau. „Maisto banko“ statistika rodo, kad maisto paaukoti nusprendęs parduotuvės lankytojas skurdžiau gyvenantiems žmonėms vidutiniškai skiria net tris prekes.

„Maisto banko“ direktorė Deimantė Žebrauskaitė sako, kad maisto daviniai svarbūs kas penktai Lietuvos šeimai – tiek gyventojų šalyje patiria skurdo riziką. „Vienas šeimas parama pasiekia kartą per savaitę, kitos prašo padėti kartą per mėnesį – tai priklauso nuo jų finansinės ir socialinės padėties“, – teigia D. Žebrauskaitė ir priduria, kad, apklausų duomenimis, kasmet maisto aukoja daugiau nei trečdalis šalies lietuvių. „Maisto bankas“ surinktą paramą perduoda ne pelno siekiančioms organizacijoms, besirūpinančioms įvairiomis socialiai pažeidžiamomis gyventojų grupėmis. Paaukoti maisto produktai atitenka daugiavaikėms šeimoms, mažas pajamas gaunantiems neįgaliesiems, senoliams, bedarbiams, vienišoms vaikus auginančioms motinoms, socialinėje krizėje atsidūrusiems asmenims.

Pasak „Maisto banko“ vadovės, per vieną akciją suaukotų maisto produktų užtenka pamaitinti maždaug 52 tūkst. skurdžiai gyvenančių asmenų. Maistas išdalijamas per 3 mėnesius nuo akcijos pabaigos, todėl akcijos organizatoriai prašo pirmiausia aukoti ilgo galiojimo produktus ir yra sudarę paprastą būtiniausių maisto prekių sąrašą, į kurį visada įtraukia aliejų, miltus, sausainius, kruopas, kavą, arbatą ir t.t. Skurdžiau gyvenančioms šeimoms maistas yra išdalinamas paketais, taip pat produktai keliauja į labdaros valgyklas, kur kasdien virsta šiltais ir sočiais pietumis.

„Maisto banko“ organizaciją lietuviškas prekybos tinklas remia ištisus metus. 24 Lietuvos miestuose „Maisto banko“ atstovai iš „Maximos“ gauna maisto produktų, kuriuos atiduoda tiems, kuriems labiausiai trūksta. Taip skurdžiau gyvenančius žmones kelis kartus per savaitę pasiekia daržovės, vaisiai, duonos gaminiai ir ilgo galiojimo maisto produktai. Iki šiol per partnerystę su „Maisto banku“ „Maxima“ perdavė paramos maistu už daugiau negu 2 milijonus eurų. „Ši parama mums yra labai svarbi greta tradicinių bei aktyviausių maisto aukojimo akcijų, kurios parduotuvėse vyksta rudenį ir pavasarį“, – pabrėžia D. Žebrauskaitė.

„Maisto banko“ labdaros ir paramos fondui per 15 metų „Maxima“ skyrė daugiau nei 240 tūkstančių eurų finansinės paramos, dar per 48 tūkst. eurų paaukojo prekybos tinklo pirkėjai „Maisto banko“ akcijų metu aukodami su skrajute.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Kremai nuo saulės