Patarimai

Kas sudaro SEO paslaugų paketą?

SEO paslaugos nėra naujiena Lietuvos rinkoje, tačiau vis dar jaučiamas stiprus šios srities mistifikavimas, o atliekami veiksmai slepiasi po paslapties šydu. Todėl šiandien pabandysime praskleisti paslapties šydą ir sužinoti daugiau apie SEO – optimizavimą paieškos sistemoms. Pradėsime nuo 7 svarbiausių SEO darbų.

Raktažodžių analizė

Vienas iš esminių optimizavimo momentų – žinoti ką optimizuoti Todėl svarbu išnagrinėti veiklos sritį, suprasti kokie raktažodžiai atspindi verslą, kokiais raktažodžiais potencialūs klientai ieško paslaugų ar prekių. Puikus įrankis sudaryti raktažodžių planą yra Google Adwords raktažodžių planavimo įrankis parodantis raktažodžių populiarumą ir pateikiantis galimų susijusių raktažodžių sąrašus.

Vidinis SEO

Pirmiausia reikia pradėti nuo tvarkingo tinklalapio. Jei tinklalapio kodas yra netvarkingas, naudojami pasenę programavimo metodai, apsunkinamas tinklalapio supratimas paieškos robotams. Jei Google paieškos robotai negali nuskaityti tinklalapio teisingai, tuomet tai itin sumažina galimybes pakilti paieškos rezultatuose.

Turinio kūrimas

Tinklalapio užpildymas kokybišku turiniu priskiriamas prie vidinio optimizavimo. Tačiau tai išties svarbi dalis, kurią verta paminėti atskirai. Tinklalapio turinys turi būti patrauklus potencialiam klientui, kabinantis, vertas dėmesio, tačiau tuo pačiu optimizuotas paieškos sistemoms, tekste turi būti paminėti raktažodžiai, kuriuos įvertinote kaip svarbius sudarinėdami raktažodžių planą.

Tinklalapio užkrovimo greitis

Jei tinklalapis užkraunamas itin lėtai, serverio našumas yra žemas, arba blokuojami tam tikru IP adresai, galima tikėtis problemų. Gal skamba juokingai, tačiau Google paieškos robotai yra nekantrūs – nesulaukę užsikraunančio tinklalapio, jie pažymi tinklalapį kaip neveikianti. Keli tokie pažymėjimai ir tinklalapis krenta paieškos rezultatuose žemyn.

Išorinis optimizavimas

Pagrinde, išorinis optimizavimas yra atgalinio nuorodų tinklo kūrimas. Kuo daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų veda į tinklalapį, tuo daugiau pasitikėjimo „taškų“ suteikiama tinklalapiui ir jis kyla paieškos rezultatuose. Vertėtų pabrėžti žodžius „kokybiškų nuorodų“.

Pasitikėjimo kūrimas

Klientas turi ne tik užsukti į tinklalapį, tačiau ir įsigyti prekę ar paslaugą, pateikti užklausą ar atlikti kitą veiksmą. Todėl itin svarbu, jg tinklalapis būtų ne tik patrauklus, tačiau ir keliantis pasitikėjimą. Optimizavimo metu identifikuojamos silpnos vietos, įvertinamas kleintų elgesys ir atitinkamai imamasi pokyčių įgyvendinimo.

El. rinkodara

SEO yra dalis didesnio vaizdo. Norint, jog verslas klestėtų, reikia ne tik imtis mechaninių veiksmų, tačiau ir kurti bendrą rinkodaros strategiją – naujienlaiškiai, socialinių tinklų strategija ir įgyvendinimas, viešieji ryšiai ir pan.

Jei pageidaujate platesnės informacijos, išsamiai SEO paslaugos paaiškintos čia.