Atvykus į daugelį įmonių pirmas žmogus, kuris pasitinka yra administratorė – maloni, besišypsanti ir pasiruošusi padėti. Būtent taip didžioji dauguma dažniausiai matome šios pozicijos darbuotojas, tačiau jų darbas toli gražu ne toks paprastas ir lengvas kaip kartais gali pasirodyti. Žmonės, dirbantys tiek didelėse tiek ir mažesnėse kompanijose sutiks, kad administratorės pareigos yra vienos iš sudėtingesnių, nes tenka vienaip ar kitaip prisiliesti prie beveik visų procesų vykstančių organizacijose. Retai kada administratorė apsiriboja vien atsakymais į skambučius, elektroninių laiškų peradresavimu ir kanceliarinių prekių užsakymu. Šios pozicijos darbuotojai, priklausomai nuo įmonės veiklos, gali atlikti vadybines, apskaitos ir netgi projektų valdymo užduotis.
Administratorės darbas neabejotinai vienas iš dinamiškiausių ir įdomiausiu, nes tenka ne tik atlikti labai įvairias užduotis, bet ir susipažinti su daugybe naujovių. Žinoma yra tam tikri darbai, kurie praktiškai neatsiejami nuo šios pozicijos darbuotojų kasdienybės. Tai jau ne kartą minėti atsakymai į įeinančius skambučius, įmonės svečių pasitikimas, pagalba vadovui rengiant įvairius dokumentus ir raštus bei biuro aprūpinimas visomis būtinomis priemonėmis: kanceliarinėmis prekėmis, kava bei arbata, švaros užtikrinimo paslaugos ir t.t.
Neretai ši pozicija tampa savotišku tramplinu į kitas pareigas, ypač tada, kai šalia pagrindinių biuro administravimo darbų, darbuotojai atlieka ir papildomas užduotis. Išmokus tvarkyti sąskaitas ar pajamuoti prekes, ateityje galima prisijungti prie apskaitininku. Dažnai bendraujant su klientais arba palaikant ryšį su tiekėjais, galima tikėtis karjeros pratęsimo pardavimų arba tiekimo skyriuose atitinkamai. Kompanijose, kuriose administratorės tvarko darbuotojų priėmimo dokumentus ir rūpinasi jų įvedimu į naujas pareigas bei užsiima visų darbuotojų gerovę, neretai tęsia darbą žmogiškųjų išteklių valdymo srityje. Taigi nors ir iš pirmo žvilgsnio paprasta pozicija iš tiesų yra pilna iššūkių ir galimybių.